söndag 19 december 2010

Uppe tidigt med Ville och är uttråkad

1. Hur gammal är du om fem år? 39
2. Vem var den sista du träffade? Ville
3. Hur lång är du? 159
4. Vilken var den senaste film du såg? Prince of percia
5. Vem ringde du senast? Jessica
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Till Eva och jag skrev "Vi mår bra nu. Micke och jag har klarat oss. Hörde att Alma också är sjuk. Det är säkert fler som bär på smittan eftersom alla går i samma klass. Kanske bäst att undvika att träffas men om ni gör det så får ni ha det trevligt. Jag är mest orolig för att bli sjuk på resan. Stor kram"
7. Vad är dagens planer? Ta det lugnt, dansa afrodans och kanske åka skridskor
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms
9. När såg du senast din mamma? En månad sen
10. Är dina föräldrar gifta/sambos eller skilda? skilda
11. Vilken ögonfärg har du? mörkblå/grå
12. När vaknade du i dag? 7.30 av att Ville kramades med mig
13. Vilken är din favoritplats? Hmm, gillar att upptäcka nya platser. Kanske sängen?
14. Vilken plats föredrar du minst? Instängd i ett kylrum
15. Var tror du att du befinner dig om tio år? Jag tror att jag bor kvar i Mantorp.
16. Vad skrämde dig som barn? Spöken och onyktra vuxna.
17. Vem fick dig att skratta senast? Ville
18. Är du för ung för att äga vinylskivor? För en gångs skull säger jag med stolthet att: Jag är tillräckligt gammal
19. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
20. Sover du med eller utan kläder på dig? I början av natten kläder på, i slutet utan.
21. Hur många kuddar sover du med i sängen? 2
22. Hur många lanskap har du bott i? 5 stycken. Östergötland, Västergötland, Närke, Västmanland, Värmland
23. Har du någon gång spytt på fyllan? För många gånger tyvärr
24. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota men det beror på vädret förstås
25. Är du social? Ja
26. Vilken är din favoritglass? Vanilj mjukglass
27. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Upplevelser/resor/spara en slant till barnen
28. Tycker du om Kinamat? Ja
29. Vad dricker du till frukost? Vatten, té eller juice
30. Sover du på någon särskild sida? Mest på höger
31. Kan du spela poker? Ja
32. Tycker du om att mysa? jag älskar att mysa
33. Är du en beroendemänniska? Jag blir lätt beroende av allt möjligt
34. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej
35. Vill du ha barn? Jag vill behålla de tre jag har men inga fler
36. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, lite tyska och spanska
37. Har du någonsin åkt ambulans? Ja
38. Föredrar du havet eller en pool? Havet
39. Vad spenderar du helst pengar på? Upplevelser, resor
40. Äger du något dyrt smycke? Nja, kanske halsbandet jag fick av pappa och systrar vid min magisterexamen
41. Vad var det senaste du stoppade i munnen? En clementin
42. Vem är den roligaste människan du känner? Alla jag känner är roliga på ett eller annat vis
43. Välj ett ärr på din kropp? Kejsarsnitt
44. Vad har du för ringsignal? Vet ej
45. Har du kvar klädesplagg sedan du var liten? Ja några coola sjuttiotalsdressar
46. Flirtar du mycket? Så ofta jag kan
47. Vart togs din profilbild för din blogg? Hemma via webkamera
48. Kan du byta olja på bilen? Självklart
49. Har du fått fortkörningsböter? Nej
50. Vilken var den senaste bok du läste? 1984 Orwell
51. Läser du dagstidningen? När jag är på jobbet
52. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej
53. Dansar du i bilen? Inte stående men headbangar lite med huvudet och sjunger
54. Vilken radiostation lyssnade du på senast? P3
55. Vad var det senaste du klottrade ned på ett papper? Handlingslista
56. När var du i kyrkan senast? I tisdags när Emmas klass sjöng fint för oss.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar