söndag 24 maj 2009

För nästan 2 veckor sedan fick vi avvliva vår hund Taos. Han kunde helt plötsligt inte gå längre. Det har varit jättejobbigt, men nu börjar det kännas lättare och jag kan tänka på alla roliga saker vi har haft ihop. Nu är även magisteruppsatsen inlämnad. Opponeringen är på onsdag, såå nervöst! Sen är jag färdig samhälls- och kulturanalytiker, helt sjukt! Jag som trodde att jag inte hade kapacitet nog att läsa på universitet...eller det var nog inte bara jag som inte trodde det!!!
I går kväll var vi över hos grannen och jag fick plötsligt så ont under höger revben så jag trodde jag skulle svimma. Blev skiträdd och började ragla hemåt. Grannen ville ringa sjuktaxi men jag la mig på soffan och det gick över. Känner av lite idag oxå, tyvärr är det nog gallsten. Attans!!! Har ingen lust att ringa VC i morgon och jag jag mig rätt så struntar jag nog i det. Kände mig konstig på dan igår oxå, illamående, kallsvettig och yrslig, kanske samband?
Nähä, nu ska jag försöka komma i väg och sola lite:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar