torsdag 23 september 2010

Dags att börja blogga igen!

Efter ett välbehövligt uppehåll är det återigen dags att börja blogga igen. Frågan är ju om mina trogna läsare (kära vänner) hade gett upp hoppet om att jag någonsin skulle skriva något igen;-)

Det händer mycket nu och det är i bland svårt att sortera tankarna. Positiva saker blandas med negativa. Ena stunden är jag glad och andra ledsen, jag antar att det är en del av livets berg och dalbana. Jag är trots detta otroligt glad för mina fina vänner som stöttar mig när jag behöver det som mest, utan er vore jag inget.

Just nu ser jag fram emot vår musikfest som äger rum i Oktober. Det ska bli helvetes roligt att träffa gamla vänner som jag inte har sett på länge. Miss U.

"Alla djur, utom människan, vet mycket väl att livets huvudsakliga mening är att njuta av det"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar