måndag 9 februari 2009

Försöker ännu en gång

Med vad? Jo med att börja mitt nya liv. Jag slutade ju röka på annandagen och det är ju bra...men det resulterade i en viktuppgång på 6 kilo!!! På en månad, what? Problemet har varit att jag varje dag "passat på" att äta ordentligt för i morgon då ska jag minsann"ta tag i det". Äntligen så har morgondagen kommit och i dag är det "i morgon". Så jag har varit jätteduktig idag, jag åt havregrynsgröt till frukost och inte småätit något och endast en portion lunch samt middag. Dessutom har jag varit och tränat, solat och relaxat med Jessica nu på kvällen. Jag har till och med druckit organiskt té till mellis. Det ni!! Det måste ju vara nyttigt. Nu ska jag lägga mig och läsa lite litteratur inför uppsatsen.
Adieu

1 kommentar:

  1. heja thessan! får bli din nya grej nu m magisteruppsatsen, väldigt skönt att ta en break mitt på dagen och gå och träna... fast det är klart, lätt att känna att man är värd lite godis för att hålla energin uppe när man sitter och skriiiiver hela dagarna, suck.
    är redan uttråkad :)

    SvaraRadera