fredag 6 februari 2009

Fredag

Ja då var det helg igen och efter en väldigt jobbig och ledsam vecka är jag nästan på topp igen. Ibland undrar jag om jag är manodepressiv;) Jag är så otroligt glad för idag har jag lämnat in min allra sista uppgift till universitetet. Nu är det bara uppsatsen kvar..härligt!!!
I morgon kommer Mickes släkt hit och firar våra barns födelsedagar och efter majoritetsbeslut blir det tacos. I kväll jobbar Micke som "hot bartender" på parken och jag hänger med barnen och käkar upp deras godis. Emma började nyss gråta när hon insåg att jag ätit upp alla rollo. Hmmm...sicken mor.

2 kommentarer:

  1. Haha Rollo är gott :)
    Det kanske var skolan och kraven som var betungande för dig?
    Hoppas ni får en bra dag! Och grattis till barnen!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja det var nog höstens alla uppgifter som kom ifatt mig. Har nog inte riktigt fattat att jag inte haft en ledig dag sedan i somras, men nu blir det bättre:)
    Kram

    SvaraRadera