torsdag 12 februari 2009

Ja jisses

Alltså jag är sååå trött på sjukdomar så jag spyr. Nåde den som blir sjuk nästa gång i min familj.
Jag är fortfarande jätteduktig med träning och mat. Nu har det iallafall gått 4 dgr;) Jag har faktiskt gått ner ett kilo (av nysspåtjockade 6 och 3 resterande).
I morgon är det fredag igen och jag har ingen aning om vad som händer i helgen förutom att jag ska träna i morgon och på söndag. Emma ska visst på kalas på söndag oxå. Annars blir det väl lugnt framför TV:n antar jag. Är inte sugen på det men men, man får ju ta seden dit man kommer och hemma hos oss är det TV:n med Lets Dance plus melodifestivalen som gäller. Låter jag trött på det så är det för att jag är trött på det. Jag vill ut och resa och ha kul men men. Om jag har tur snart så får jag förhoppningsvis ett kul och välbetalt jobb så att vi har råd att göra lite mer grejer. Vi behöver det verkligen!!! Åhhh vad allt känns tufft nu. Jag behöver verkligen en kram.

2 kommentarer:

  1. TUSEN kramar till dig tessan! Och lite pill i håret med...

    SvaraRadera
  2. Jag sänder dig en stor lyckospark i baken!

    SvaraRadera