lördag 21 februari 2009

Lördag

Ja då var man bänkad i soffan med popcornen, väntandes på melodifestivalen. Jag undrar vad det är för dragningskraft ett sådant program egentligen har. Inte är det musiken iallafall. Micke jobbar på bion och jag och barnen myser. Eller om jag ska tala sanning så myser jag medan barnen är vildare än vildast. Just nu fäktas Ida och Ville med ballonger. Hmmm!!!

Jag har börjat söka lite jobb nu, spännande värre. Jag är mest orolig över att det ska vara så många sökande på varje jobb att de ej bemödar sig med att ens öppna alla kuvert. Men det löser sig som jag brukar säga med ett falskt leende och en stor oroande klump i magtrakten. "Det löser sig!"'

Idag har vi varit på bio, allihopa utom Villekillen. Vi såg "Bolt", den var oerhört underhållande och det kom allt en liten tår rullande över Tessankinden på slutet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar