tisdag 17 februari 2009

Magisteruppsats mm

Nu har jag kommit i gång med med min uppsats på riktigt. Spännande värre! Det är sååå skönt för jag har det rätt lugnt just nu. No stress!

Idag har jag tränat igen. Jag hinner ju nuförtiden och gör inget annat, gud så snygg jag kommer bli;) Dessutom har jag solat lite så jag ser faktiskt lite somrig ut. På tal om somrig så längtar jag oerhört efter sommaren. Snälla låt det bli vår snart.

Nu ikväll har jag skickat ett argt brev till kursanasvarig för metodkursen jag just läst eftersom jag (och fler med mig) anser att kursen saknat struktur och ordning. Jag är jättearg, man kan väl inte skriva "Kom på ett ämne och skriv om det" och sedan förvänta sig att alla ska förstå exakt vad de förväntas göra, suck!!!

Ja det blev inget vidare intressant blogginlägg idag men så är jag inte särskilt spännande heller!

4 kommentarer:

  1. Klart att du är spännande ;-)
    Vad ska du skriva om?? Kul med uppsats, även om jag är glad att slippa! Och du, fick löneförhöjning igår så min hybris har ökat, NU har jag ju råd med allt *host, host*

    SvaraRadera
  2. Å tack:)
    Jag ska intervjua kvinnor som flytt sin familj pga hedersrelaterade problem. Fokus kommer att ligga på identitetsskapande. Intressant och spännande.
    Grattis till löneförhöjningen, kul!

    SvaraRadera
  3. bra tessan! hoppas brevet var riktigt argt.
    jag skulle hämta ut min hemtenta idag, och halva är bortriven... kvar står en liten rad om att han "ska diskutera dina förslag med sina kollegor", så arg, han lär ju framställa det som att det är hans idéer och inte mina...grrr.

    SvaraRadera
  4. Kan du bli arg? På tal om resa, packa in man å knoddarna i bilen å kom över på en fika!

    SvaraRadera