söndag 19 april 2009

Idag har jag lämnat in 60 % av uppsatsen. Kan inte förstå en den ska vara helt klar om mindre än en månad och sedan är jag färdig samhälls- och kulturanalytiker. Låter nåt va?! :)

Jag sökte även några jobb till idag men det är hårt på marknaden nu så jag hoppas inte för mkt...

Idag har vi varit på kalas hemma hos Mickes föräldrar. Vi firade Catharina 58 och Lisa 11 år plus nyfödde Jacob. Gott med tårta med ack så onyttigt. Inte bra! Är så förgrymmat röksugen nu när det börjar bli varmt ute. Kan inte förstå vad rökning och sol har gemensamt men himla gött är det att röka i solskenet med en kall cola...mmmm!!! Men icke, jag måste försöka vara hård!

I morgon är det dax för ytterligare en intervju till uppsatsen, alltid lika spännande att träffa nya människor:) Ska ta en fika med "the cool gang of Länsstyrelsen" i morgon förmiddag oxå;)

Nä nu....slappa

2 kommentarer:

  1. Molly har ett ljusrosa o brunt med:) Söta. Skönt att du snart såå snart är klar! Lycka till med jobbansökningarna. Kram

    SvaraRadera
  2. Inte röka under detox, Tessen, det är inte tillåtet, liksom inte kaffe, alkohol, socker... och så bidde lite tråkigare. Lycka till med jobben!

    SvaraRadera