tisdag 14 april 2009

Ja då var det slut på påskledigheten och dax att snabba på om 60% av uppsatsen ska vara färdigt på fredag.

Jag har ju ätit nyttigt i nio veckor men tyckte att jag skulle få unna mig lite gott nu när det var påsk och allt. Tyvärr tyckte inte min mage detsamma så jag har fruktansvärt ont och ser allvarligt talat ut som om jag är gravid i nionde månaden. Ja ni som sett min sjuka mage när den svullnar vet att jag inte överdriver ett dugg:( Hoppas den inte är lika ledsen i morgon så att jag kan åka och träna..

Lillasyster Helena är här på besök ändå tills fredag, känns lite typiskt när jag har så mkt att göra. Men men, sedan åker hon till Barcelona i några månader så vi får passa på ändå. Då har alla mina systrar flytt landet, bara jag kvar, snyft!!

2 kommentarer:

  1. Yo! Blir det någon gadd på armen?

    SvaraRadera
  2. Ja så småningom men nu blir det en på smalbenet när på foten först.Min syster har ritat upp den idag så nu vill jag inte duscha;)

    SvaraRadera