torsdag 2 april 2009

Vår härliga vår

I dag har jag cafépluggat med Emelie. Jag måste säga att det gick sådär, men trevligt var det;) Vid tolvtiden gjorde Sara oss sällskap för lunch ute i det vackra vädret. Härligt härligt!
Ikväll fick jag reda på att den rapport med bifogad tipshandbok jag skrev på Länsstyrelsen i höstas har tryckts och publicerats, äntligen:) Den är väl inte det bästa jag åstadkommit men mina förutsättningar var väl inte heller de bästa, så är det!

I morgon blir det tjejmiddag här hemma, funderar på om grillat kanske är ett mste i detta väder. Hmm...ngt gott kött (inte kyckling med glasbitar) pastasallad och tsatsiki, låter gott?
Planerar att skicka iväg resten av familjen till svärmor så vi får vara i fred och snacka det vi brukar, hehe!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar