fredag 2 januari 2009

Ajajaj

Ja det nya året började bra med någon slags låsning i skulderbladet som strålar upp mot nacken. Efter rekommendation från svärmor åkte Micke till apoteket och införskaffade voltaren och panodil och nu kan jag ju andas utan att det gör skitont, nice!
Har skickat in PM till magisteruppsatsen precis och ska nu försöka knåpa i hop en hemtenta som ska vara klar på måndag, känns övermäktigt men eftersom jag nu kan andas utan problem ska jag göra ett försök att skriva ngt riktigt smart.
TJOHO

3 kommentarer:

  1. Jag hittade hit via Linas blogg. KOnstigt att den inte kom upp i min blogg.
    Trist med värken - du har väl firat för hårt helt enkelt ;-)
    Håller tummarna för att du klarar hemtentan.

    Kram L8

    SvaraRadera
  2. Massage funkar nog oxå, glöm inte att påminna honom om det!
    Och du är ju skärpt så hem tentan går nog fint.

    SvaraRadera
  3. LOTTA: Kul att du hittade hit:) Jag önskar att jag hade firat för hårt men icke. Juldagen förstås var ju ganska hård men annars...inget! Kram

    MARCUS: Jag ska be om massage. Är inte särskilt skärpt längre, höstens stress och krav har sugit ut "skärptheten"...inte ens jag fattar vad jag skriver om i hemtentan, o den ska va inne i morrn. snyft!

    SvaraRadera