tisdag 6 januari 2009

Nytt år=Nytt liv?

Nu är allt inlämnat som ska vara inlämnat, PM, Rapport och Hemtenta. Känner mig inte alltför förväntansfull inför att få tillbaka resultatet på hemtentan men skönt att bli av med den, om så bara för en stund.
Jag ska snart åka och träna Core, har ont i ryggen fortfarande men ska träna på så gott det går. Nån gång måste man ju börja.
Det roliga är att Micke drog på sig träningskläderna direkt när han vaknade och är nu ute och springer. Jag tyckte att det var jättebra att min träningsmotivation smittade av sig, men det var tydligen inte den som var orsaken, utan snarare att jag (snart vältränad) inte kan vara gift med en tjockis. Det skulle ju se för märkligt ut;)!!
Ja nu har jag ju hållt uppe med rökningen sedan annandagen, ska åka och träna idag och nån dag tänkte jag börja äta lite hälsosammare. Det är inte nytt år för ingenting och jag tror att jag lovar att jag inte ska ta på mig för mkt uppgifter detta år.

2 kommentarer:

  1. Oj vad du är duktig! Du inspirerar mig! Åtminstone till att sluta röka. Men visst ja, det har jag ju gjort för fem år sen...
    Ha det så bra med nya livet! Snart ses vi!
    kram

    SvaraRadera
  2. Här är en skön sida om han ni vill ha sten koll på eran träning.www.funbeat.se

    SvaraRadera