onsdag 11 mars 2009

Min nedrans ögoninflammation har inte riktigt gått över ännu, men faktum är att det i morse kändes bättre. Då tänkte jag mitt blåögda (på tal om ögon) pucko att - tjoho, då kan ju jag träna i morgon. Men glädjen har under dagen störts av en oro över att det kommer gegg från mitt andra öga. Ja och nu till slut har glädjen ebbat ut i ett skummande raseri över att det nu börjar skava i det andra ögat. Nu ser jag suddigt med båda ögonen. Jag ORKAR inte!!!! Någon som hör???

Idag har jag (trots gegg och suddiga ögon) lyckats renskriva min andra intervju inför uppsatsen. Den är verkligen spännande tycker jag! Annars går det inte särskilt mycket framåt med uppsatsen. Jag har tappat stinget...igen! Har en förmåga att göra det ganska ofta. Vad gör man åt sånt?

Jag väntar fortfarande på att jag ska få lite fler sms, så jag kan anta Camillas utmaning.
Anna bidrog med några dag, kom jag just på, annars är jag visst inte så populär för tillfället...why månntro? Jag kanske inte är särsklit trevlig och social själv heller när jag tänker efter...sitter här hemma, arg som ett bi (som Karin skulle sagt) och ser ut som ja....skit kanske.

Ja men ha det så bra då alla lyckliga och snygga människor...(läs jävlar).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar