söndag 15 mars 2009

Söndag eftermiddag!

Helgen har varit bra. Micke är bortrest och jag har myst med mina barn. Fredagsmys i soffan med popcorn och Lets Dance. I Lördags var vi på sta´n en sväng, kollade på Pontus innebandy samt var på kalas hos svärföräldrarna på kvällen o kollade melodifestivalen:) I dag har jag gått/tjejerna har cyklat till farmor o farfar och käkat lunch. Nu myser barnen med film i soffan. Ville har tyvärr haft feber sedan i fredags men han är ganska pigg så fort han fått panodil. Tråkigt för nu blir det vård av barn i morgon och på tisdag är det studiedag. Att det ska vara så svårt att få till lite tid för uppsatsen, suck:(
I helgen ska jag åka till Stockholm och hälsa på kära söta lilla Anna och vi ska gå ut med Camilla och eventuellt Emelie. På söndagen blir det möte med Rädda barnen i Sundbyberg. Nice!!
Jag har vårkänslor så det bara pirrar i hela kroppen, härligt!!! :)
Puss puss

1 kommentar:

  1. Ska bli himla roligt att få hit dig - tycker det är på tiden!! :) Puss puss

    SvaraRadera