torsdag 12 mars 2009

SMS-leken

Jag har (som ni säkert läst) blivit utmanad av Camilla och nu har jag tillräckligt många sms för att kunna delta:-)

1. Ta fram din mobil.
2. Gå till inkorgen!
3. Svara på frågorna genom att skriva första meningen i sms:en
4. Fråga 1 - första meningen i första sms:et
5. Fråga 2 - första meningen i andra sms:et, o.s.v

Mina svar blir alltså följande i fetmarkerat:

1. Vad skulle du säga om din partner var otrogen? Emma följde med oss hem

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis? Ja det tror jag

3. Vad är det första du säger när din kompis blivit påkörd av en buss? Hej gumman, hoppas du e bättre nu.

4 Vad är det värsta du skulle kunna säga åt din fiende?Sötis, hade ju velat träffa dig men vill ännu mindre få ögoninflammation så får nog skjuta på det:-)

5 Vad skulle du skrika om du vann en miljon? Våren har kommit till H&M

6 Vilka ord skulle du säga till gud om du träffade honom? Men hallå, allvarligt talat!

7 Vad vill du höra mest av allt? Ja verkligen, vi kan väl ringas senare och prata om saken?

8 Vad kommer bli dina sista ord i livet? Nej det var absolut inte så jag menade

9 Vad säger du till en nära vän som fått en dödlig sjukdom? Snälla vill du ringa mig om en stund?


Hahaha...detta var roligt! Mer utmaningar tack!!
Nu utmanar jag Lina, Lotta och Marcus:-)

3 kommentarer:

  1. Hahaha vad jag skrattade :)

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  3. Haha ja dom är söta dom små :) Vi ska slipa alla våra fina gamla trägolv på undervåningen, sen ska dom målas. I en vit/grå färg :) Så blir fullt kör här nästa helg :)kram

    SvaraRadera