tisdag 10 mars 2009

Nu har jag blivit utmanad av Camilla i en sms- lek, men problemet är att jag raderat mina sms. Kom igen nu och sms:a lite;-)

I dag är det transkribering på schemat. Det är väldigt intressant att skriva ner och läsa intervjuerna men ack så långtradigt!!

Det enda jag kan tänka på just nu är att jag vill göra min nya tatuering, jag vaknade sex i morse och funderade på den, jesus!! Min kära lillasyster kommer om några veckor och då får hon rita upp den som jag vill ha den. Hon är sååå duktig men hon blev mkt förvånad över att JAG skulle tatuera mig. Jag undrade om hon tyckte jag var gammal och ja det var nog det som det handlade om plus att jag var en "fin" trebarnsmor!! Hrmpf jag är ju redan tatuerad och sååå gammal är jag väl ändå inte?? :-) :-) :-) Jaja, hon är söt ändå och VÄLDIGT ung (19 år)...Jag vet vad jag tänkte om 32:åringar i den åldern och ja...det var inte att de var unga precis!!!

Tatueringen ska (för er som inte vet) förgylla nästan hela min högerarm och symbolisera mina vackra barn!!

4 kommentarer:

  1. Haha vad skönt det känns att räknas som VÄLDIGT ung :) Hehe jag längtar med tills ja ska tatuera mig! Sånt där tycker jag är kul.Jag kommer dock bara tatuera överarmen:) Vad har du för någon tatuering nu då? /Jennifer

    SvaraRadera
  2. Ja du är VÄLDIGT ung Jennifer!! :-)
    Jag har en tatuering på ryggen, en indonesiskt vapen som ska skydda mig mot olycka...har det gjort det?? Ja kanske att jag haft lite mer tur de senaste åren;-)

    SvaraRadera
  3. nu funkar det!! :) puuuuss

    SvaraRadera