fredag 20 mars 2009

Uppsatsskrivande

Det kanske inte blir så mkt gjort med min uppsats, men jag tänker vill jag lova...tänk tänk!!
Alltså det är helt sjukt vad jag tänker, kan man redovisa det för handledaren på ngt vis?
Jag funderar över hur det ska se ut, hur intervjuerna ska redovisas bäst, men mest på att jag har så mkt intressant material (har bara gjort två intervjuer av minst fyra) som jag inte vill ska gå till spillo, men tyvärr så måste jag ju ta bort massor. Suck! Kan jag inte få skriva en bok istället? Hålla på att slösa sidor på teorier när det finns så mkt intressant att läsa, hmm!!

I morgon bär det i väg mot Stockholm, wohoo!!

Min son har blivit så extremt mammig på sistone. Han gråter när jag lämnar på dagis och han brukar verkligen älska dagis, snyft! I går grät han till och med när han var ensam hemma med Micke och jag var med Emma på simskolan, helatiden!! Då känns det inte lika wohoo att åka till Stockholm men men...ag kan inte rå för att jag är en så superbra mamma, klart han vill vara med mig hela tiden;)

Idag är det fredag och jag ska åka och handla snart och förutom uppsatsen funderar jag även på vad vi ska äta ikväll. Kanske grillat? Eller Canneloni? Hmmm...Paella? Jag tar nog det enklaste dvs. grillat!

Åhh jag såg tussilago igår och det växer snödroppar och krokus i trädgården, det är vår!!! :) :)

Hej svej leverpastej (det var typ det roligaste jag kunde säga när jag var fjorton, skrattade varje gång, behöver jag säga att det bara var jag?)

3 kommentarer:

  1. Men det är ju bra att du tnäker, det är minst halva jobbet! Även i yrkeslivet :)
    Och vi kan alltid göra något av ditt material...
    Ha det bäst i sthlm!
    Kram

    SvaraRadera
  2. sötnos, klart du är bästa mamman :)
    och du kommer även vara superbra helgsällskap, får ju dela med dig lite!

    ses imorgon, kram!

    emelie

    SvaraRadera
  3. Klart du kan redovisa tänk! Skriv nåt PM eller så! Som sagt är det minst halva jobbet. Men, teorier är också bra annars så kommer ju inte uppsatsen framåt... Ha det gött!

    SvaraRadera